آموزش بورس در بندرعباس (استان هرمزگان)

  • تاریخ درج ۱۲ شهریور ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲ نظر
  • ۸۸۳۱ مشاهده

کارگزاری آگاه شعبه بندرعباس اقدام به برگزاری کلاس‌های بورسی در بندرعباس نموده است. در این مطلب کلاس‌های آموزش ورود به بورس در بندرعباس معرفی می‌گردد.

کلاس آموزش مبانی سرمایه‌گذاری در بورس (بندرعباس)

شاید برای خیلی از افراد جای سؤال باشد که چگونه می‌توان در بورس سرمایه‌گذاری کنیم و یا پس از دریافت کد معاملاتی در بندرعباس، چه سهمی را خرید کنیم؟ معمولاً این سؤالات به دلیل عدم آشنایی کافی با بازار بورس ایجاد می‌شوند. در کلاس آموزش مبانی سرمایه‌گذاری در بورس که به‌صورت رایگان در بندرعباس برگزار می‌شود، مفاهیم ابتدایی و ساده سرمایه گذاری در بورس بیان می‌شود. نحوه خریدوفروش سهام ،معرفی نمادهای بورسی ،تعریف دامنه نوسان، شروع و پایان معاملات، نحوه تسویه معاملات، تعریف سود نقدی و سود هر سهم، نحوه شرکت در مجامع شرکت‌ها و دریافت سود نقدی و… از دیگر مواردی است که ما در کلاس آموزش بورس در بندرعباس به سرمایه‌گذار آموزش خواهیم داد. این کلاس به‌صورت رایگان در کارگزاری آگاه شعبه بندرعباس برگزار می‌گردد.

 

کلاس تابلو خوانی بازار (تکنیک‌های معاملاتی) در بندرعباس

درگذشته کمتر کسی قدرت تابلو خوانی را جدی می‌گرفت ولی امروز تابلو خوانی به یک روش معاملاتی تبدیل‌شده است.  کشف مسیر نقدینگی و ورود و خروج پول هوشمند به سهم و یا صنعت و  تحلیل حجم نقدینگی ازجمله مواردی است که در کلاس آموزش سایت tsetmc در بندرعباس آموزش داده می‌شود. نحوه تنظیم سایت بر اساس پیش‌فرض دلخواه خود، بررسی شاخص کل و شاخص هم‌وزن، بررسی حجم معاملات، قدرت خریدار و فروشنده، از دیگر مواردی هست که در دوره تابلو خوانی به آن‌ها اشاره می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله پول هوشمند چیست؟ و نحوه تشخیص ورود یا خروج آن را مطالعه فرمایید.

 

بورس بندرعباس

 

کلاس آشنایی با مفاهیم بازار آتی سکه در بندرعباس

ریسک بازار آتی سکه نسبت به سایر بازارهای مالی بالاتر است. ازاین‌رو این بازار به افرادی که دارای روحیه ریسک‌پذیری بالایی هستند پیشنهاد می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های بازار آتی سکه با سایر بازارها، امکان کسب سود هم درروند نزولی و هم‌روند صعودی قیمت است.  در کلاس آموزش مفاهیم بازار آتی سکه در بندرعباس، پس از بیان نحوه ورود به این بازار، با مثال‌های عملی، اصطلاحات این بازار ازجمله اهرم مالی، نحوه خریدوفروش، آربیتراژ و … توضیح داده می‌شود.

 

کلاس مقدماتی آشنایی با تحلیل بنیادی در بندرعباس

یکی از دغدغه‌های همیشگی سرمایه‌گذاری این بوده که آیا سهمی که خریده می‌شود ازلحاظ بنیادی دارای ارزش است؟  کلاس آموزش تحلیل بنیادی یکی دیگر از کلاس‌های آموزشی بورس در بندرعباس است که توسط کارگزاری آگاه برگزار می‌گردد. در کلاس تحلیل بنیادی مواردی مانند تشریح مبانی و مراحل تحلیل بنیادی، روش‌های مختلف تحلیل در انواع شرکت‌ها، نحوه ارزش‌گذاری سهام، تفسیر ریسک و بازده، آشنایی کامل با سایت کدال و … آموزش داده می‌شود.

 

بورس بندرعباس

 بندرعباس، رسالت شمالی، بلوار مصطفی خمینی، نبش کوچه کشتزار، ساختمان سارییاس، طبقه ۲
تلفن تماس: ۸-۳۳۶۷۶۷۲۵ (۰۷۶) 

بندرعباس، بلوار طالقانی، قبل از ستاره جنوب، روبروی کتابخانه شهدا
تلفن تماس: ۵-۳۲۲۱۳۱۴۴ (۰۷۶) 

 

کلاس مقدماتی تحلیل تکنیکال در بندرعباس

در کلاس مقدماتی تحلیل تکنیکال در بندرعباس، مفاهیم مقدماتی و ساده تحلیل تکنیکال بیان می‌شود. سپس پلتفرم‌های مختلف تحلیل تکنیکال تشریح شده و نرم‌افزار مفید آساتریدرآگاه موردبررسی قرار می‌گیرد. انواع نمودارها، نقاط حمایت و مقاومت سهم، شناسایی روندهای نزولی و صعودی، الگوهای ادامه‌دهنده و بازگشتی، آموزش اندیکاتورها و اسیلاتورها، تفاوت بین اندیکاتور و اسیلاتور، انواع واگرایی‌ها، نمودارهای شمعی و ژاپنی، تفسیرکندل ها و … ازجمله سرفصل‌های کلاس آموزش تحلیل تکنیکال در بندرعباس است.

 

بورس بندرعباس

کلاس تکنیکال پیشرفته در بندرعباس

این دوره مناسب افرادی است که دارای آشنایی مقدماتی با تحلیل تکنیکال بوده و به دنبال افزایش دانش و مهارت خود در این زمینه هستند. دوره تحلیل تکنیکال پیشرفته درواقع مکمل دوره مقدماتی است. تعریف فیبوناچی، آموزش الگوهای هارمونیک و شناسایی دقیق آن‌ها در روندها، معرفی ابزارهای تحلیل زمانی، آموزش فیبوهای زمانی و تلفیق ابزارهای قیمتی و زمانی، شناسایی قیمت و زمان ورود مناسب به سهم و … جز مواردی هستند که در کلاس تحلیل تکنیکال پیشرفته در بندرعباس به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 

چگونه در کلاس‌های آموزش بورس در بندرعباس شرکت کنیم؟

برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های آموزش بورس در بندرعباس، فرم زیر را تکمیل نموده و منتظر تماس از سمت همکاران کارگزاری آگاه در بندرعباس باشید.

2 پاسخ به “آموزش بورس در بندرعباس (استان هرمزگان)”

  1. AW3216 گفت:

    احسنت به آگاه که در امر آموزش تبعیضی بین استان های محروم و پیشرفته قائل نشده و حتی بیشتر تمرکز خود را به امر آموزش در مناطق محروم اختصاص داده

    ۵
  2. حسین قنبری اصل گفت:

    داشتن اطلاعات بیشتر موفقیت بیشتر

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: