بورس اندیمشک (شعبه کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه ۱:

اندیمشک، خیابان انقلاب، بلوار شهدای نیروی انتظامی، جنب آموزشگاه رانندگی امین پلاک۱ کدپستی:۶۴۸۱۸۵۱۱۸۹
۴۲۶۳۱۳۰۰ (۰۶۱)۴۲۶۳۲۵۵۵ (۰۶۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در اندیمشک

    • با توجه به این که بسیاری از نقاط در ایران دارای موقعیت ‌های خاصی هستند آشنایی با شرایط آن‌ ها می‌ تواند در حوزه فعالیت در بازار سرمایه رهنما باشد. یکی از این مناطق حساس و تاثیرگذار، شهر اندیمشک است. لذا لازم است با شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه آشنا شده تا بتوانیم هوشمندانه در این بازار عمل کنیم.

      • شرایط محیطی اندیمشک

      اندیمشک در جنوب غربی ایران و در شمال استان خوزستان قرار دارد. این شهر را می توان پل اتصالی خوزستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان دانست. هم چنین اندیمشک در مسیر جاده ترانزیت کشوری قرار دارد و اولین و قدیمی ترین ایستگاه های راه آهن کشور که هم اکنون نیز نقش بسیار مهمی در جا به جایی مسافران دارد، مربوط به این شهر است. آب و هوای آن در تابستان گرم و شرجی اما از اواسط پاییز تا اواخر زمستان بهاری است. طبق سرشماری عمومی سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۱۳۵،۱۱۶ نفر بوده است.

      • وضعیت اقتصادی اندیمشک

      اندیمشک با توجه به موقعیت استراتژیک، دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیاری برای رشد و توسعه همه‌جانبه است. همانطور که گفته شد قرارگیری در مسیر جاده ترانزیت کشوری و خط راه آهن سراسری اندیمشک به تهران(جزء مهم ترین دپوهای راه آهن ایران) که خوزستان را به مرکز و شمال شرقی ایران پیوند می دهد، از نقاط حساس به شمار می آید.

 وجود معادن نفت و گاز، گچ، ماسه، آهک، سیلیس، سنگ آهن در اندیمشک و هم چنین داشتن ۴ سیکل ترکیبی و سه سد دز، کرخه(بزرگ ترین سد خاکی ایران و خاور میانه) و بالارود، این شهر را به یکی از مهم ترین پایگاه های تولید انرژی کشور تبدیل کرده است. اندیمشک با داشتن مراتع بسیار بالا در اطراف خود و وجود رودخانه های بزرگ دز، کرخه و بالارود از استعداد بسیاری برای صنعت، کشاورزی و دامپروری برخوردار است.

طبیعت بکر و زیبا، وجود آثار و محوطه های باستانی بسیار، اندیمشک را به یکی از مراکز مهم در زمینه گردشگری تبدیل کرده است که سالانه تعداد زیادی توریست را به خود جذب می کند. از آثار تاریخی، باستانی و گردشگری اندیمشک می توان به ویرانه های شهر ساسانی لور، شهر اری ترین، پل صیحه، بقعه شاهزاده احمد، قلعه رزه و… اشاره کرد.

از صنایع دستی این شهر می توان فرش بافی،گلیم بافی، کپوبافی، گبه بافی، دوخت لباس محلی، گل سازی، گلدوزی، معرق، خراطی، عروسک سازی، سفال گری و…. نام برد.

  • بازار سرمایه در اندیمشک

اقتصاد در حال پیشرفت سبب رونق بازار بورس می گردد که در بلند مدت ارتباط مثبت و دو طرفه‌ای میان رشد اقتصادی و شاخص‌های توسعه بازار بورس به وجود می‌آورد. این به معنی یک اثر دوجانبه است یعنی؛ تاثیر بورس بر اقتصاد و تاثیر اقتصاد بر بورس.

انباشت سرمایه یکی از مهم‌ ترین منابع رشد مداوم اقتصادی به شمار می ‌رود. می‌ توان از طریق بازارهای مالی، فرآیند تشکیل سرمایه را تسریع نمود. بنابراین بورس اندیمشک به دلیل داشتن تنوع در معادن، وجود رودخانه های پرآب ، زمینه خوب کشاورزی و دامداری و… می تواند از طریق گردآوری پس‌اندازهای کوچک و بزرگ موجود در اقتصاد ملی، بهینه ‌سازی گردش منابع مالی و هدایت آن‌ ها به سوی مصارف و نیاز های سرمایه‌ گذاری در بخش‌ های مولد اقتصادی، توسعه روزافزونی داشته باشد. شرکت ها با پذیرش در بازار سرمایه مزایای متعددی را بدست خواهند آورد که از آن جمله می ‌توان به معافیت مالیاتی، سهولت در تأمین مالی، افزایش اعتبار در سطح داخل و بین الملل و … اشاره کرد.

در ایران رشد اقتصادی بر توسعه بازار بورس تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اقتصاد و بورس در اندیمشک می تواند ارتباط دو جانبه ای با هم داشته باشند. با پیشرفت اقتصاد و به طبع آن بالا رفتن سطح درآمد، سرمایه داران به دنبال راهی برای افزایش هرچه بیش‌تر سرمایه خود هستند. هم چنین با توجه به تاثیر سرمایه گذاری بر متغیرهای اقتصاد کلان، دستیابی به رشد نرخ اقتصادی مطلوب، نیازمند سرمایه گذاری خواهد بود.

لازمه ورود به بازار سرمایه و شروع سرمایه ‌گذاری در آن، انتخاب یک کارگزاری شایسته و دریافت کد بورسی از آن است تا سهام را برای سرمایه‌ گذار خرید و فروش کند. از جمله مهم‌ ترین کارگزاری ‌ها می ‌توان به کارگزاری آگاه اشاره نمود. داشتن امتیازات ذیل می تواند از عوامل اهمیت و به دنبال آن موفقیت کارگزاری آگاه در اقتصاد اندیمشک باشد :

  • داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری
  • برتر بودن به عنوان سه کارگزار اول کشور در سال‌های اخیر
  • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری‌های پیشرفته
  • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه و…

کارگزاری آگاه در شهر اندیمشک برای سرمایه‌گذاران خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است. این خدمات در وهله اول شامل ایجاد کد بورسی در اندیمشک می شود و در ادامه به برقراری کلاس های متنوع و پربار آموزش بورس در اندیمشک می پردازد. برای اطلاع از برنامه آموزشی می‌توانید با شعب کارگزاری آگاه در اندیمشک تماس حاصل فرمایید.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر اندیمشک کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر اندیمشک نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در اندیمشک نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان اندیمشک

 

اندیمشک پرويز  گرامی خ امام جنب پل زير گذر پلاك ۵۷۵ ۴۲۶۲۰۷۱۵
اندیمشک فروزان  خليج خ انقلاب جنب مخابرات مركزي روبروي استاديوم ۰۶۴۲۴۲۳۶۰۵۵
اندیمشک علی اکبر میرعالی اندیمشک کوی شهدا خ شهیدآوینی (پرتو) بین خ بازگیر  و خ اردوانی جنب بازارچه پلاک ۱۵۷ ۴۲۶۵۰۰۳۰
اندیمشک اناهيتا فولادوندی خ روشني نبش انقلاب ۴۲۶۲۱۹۱۱
اندیمشک سعيد برسم كوي لور بلوار شهيد بهشتي پلاك۳۹ ۴۲۶۶۱۰۰۰
اندیمشک مسعود ساکی خوزستان-خیابان مصطفی خمینی-پ۱۴۲-پست بانک ساکی ۰۶۴۲۴۲۴۲۱۹۰
اندیمشک   اندیمشک کوی رسالت بلواز شهید چمران نبش خ پرنیان ۱۰ ۴۲۶۹۰۵۵۳
اندیمشک زهرا مهرابی اندیمشک کوی فرهنگیان خ قانون جنب اداره کار ۴۲۶۳۳۰۴۳
اندیمشک بهناز  سهرابی مهر اندیمشک کوی جانبازان مسکن مهر روبروی بلوک فرهنگیان ۴۲۶۴۷۶۰۴
اندیمشک شکوه  جنگ خان اندیمشک خیابان امام جنب بانک قوامین ۴۲۶۴۱۴۶۵
اندیمشک ذبی اله حیدرنژاد کوی ولایت انتهای خیابان ۳۰متری روبروی خیابان سرافراز۶ ۴۲۶۳۰۰۰۸
اندیمشک منيره معافي انديمشك خ پاسداران نبش خ ش بازگير ۴۲۶۵۵۰۶۰

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه‌گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: