آموزش بورس در اراک

  • تاریخ درج ۷ مرداد ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۵ نظر
  • ۹۱۳۹ مشاهده

امروزه بازار سرمایه به‌عنوان یکی از بازارهای پر پتانسیل مناسب سرمایه‌گذاری موردتوجه قرارگرفته است. عدم محدودیت سرمایه‌گذاری (حتی با مبلغ صد هزار تومان)، قدرت نقد شوندگی بالا، تنوع سرمایه‌گذاری و شفافیت بازار و بازدهی مناسب از جذابیت‌های ورود به این بازار است. اما لازمه کسب سود و درآمد از این بازار آموزش کامل اصول و داشتن اطلاعات کافی است.

در این راستا کارگزاری آگاه شعبه اراک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش بورس از صفر نموده است. این مطلب در مورد دوره های آموزشی بورس در اراک و معرفی آنها است. برای شرکت در هر یک از این کلاس ها، پس از تکمیل فرم انتهای صفحه، منتظر تماس همکاران کارگزاری آگاه در شعبه اراک باشید.

 

آموزش بورس اراک

 

 آموزشی مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس در اراک (رایگان)

در این دوره دانش پذیران اطلاعات ابتدایی برای ورود به بورس را کسب خواهند کرد. مقایسه بازارهای گوناگون  با بازار بورس و میزان بازدهی آن‌ها در طول سنوات گذشته، روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بورس ازجمله صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، معرفی ارکان بازار سرمایه، اصطلاحات اساسی بازار سرمایه مانند حجم‌مبنا، مفهوم تعدیل سود، مفهوم عرضه اولیه، دامنه نوسان، انواع مجامع، نحوه معاملات و نرم‌افزارهای مربوط به آن و… ازجمله سرفصل‌های این دوره هستند. دوره فوق ضروری‌ترین آموزش برای هر سرمایه‌گذاری است. این دوره در کارگزاری آگاه طی دو جلسه دو ساعته برگزار می‌گردد.

 

بورس اراک

اراک، خیابان خرم، نبش کوچه قائمی زاده، طبقه اول ساختمان آرام مهر
کد پستی: ۳۸۱۹۷۶۴۳۷۶
تلفن تماس: ۰۸۶۳۳۱۳۲۸۲۲ – ۰۸۶۳۳۱۳۰۲۲۱ 

 

آموزش بورس اراک

 دوره تابلو خوانی در اراک

سایت شرکت فناوری بورس تهران (TSETMC.COM)  اطلاعات مهمی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده  است. این اطلاعات شامل چند بخش می شوند:

  • اطلاعات کلی بازار مثل شاخص‌ها، حجم و ارزش معاملات و…
  • اطلاعات مربوط به نمادها
  • و…

در دوره آموزش سایت tsetmc در اراک، ضمن توضیح دقیق همه بخش های این سایت، مفهوم اعداد و تکنیک‌های معاملاتی با استفاده از سایت شرکت فناوری بورس تهران مثل قدرت خریدار به فروشنده، روش تشخیص ورود نقدینگی و … توضیح داده می‌شود. رفتار حقیقی‌ها و حقوقی‌ها می‌تواند سیگنال تایید کننده ای برای ورود به سهم یا خروج از آن باشد و به همین دلیل درک آن دارای اهمیت بسیاری است. تشخیص رفتار معامله گران و به عبارتی روانشناسی بازار عامل مهم دیگری در تصمیم‌گیری صحیح برای خرید و فروش سهام است.

 

آموزش بورس اراک

 

دوره مقدماتی آتی سکه طلا

یکی از تصورات شایع بین سرمایه گذاران این است که صرفا با افزایش قیمت می توان سود کرد. یکی از ویژگی های مهم بازار آتی سکه این است که می توان حتی در کاهش قیمت ها هم سود کرد. بازار آتی سکه طلا ازجمله بازارهای دوطرفه‌ای است که قابلیت کسب سود هم در کاهش قیمت‌ها و هم در افزایش قیمت ها را دارا است. شخص شرکت کننده در کلاس آموزش آتی سکه در اراک، با مفاهیمی همچون قراردادهای آتی، نحوه معاملات و محاسبه سود و زیان، ارزش‌گذاری سکه نقدی و آتی و نحوه آربیتراژ و آموزش پوشش ریسک آشنا خواهد شد.

 

آموزش بورس اراک

 

دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته

یکی از انواع تحلیل‌ها در بازار سرمایه و البته پرکاربردترین آن، تحلیل تکنیکال است. در این نوع تحلیل، بر اساس روند قیمتی سهم، نقاط ورود و خروج آن مشخص می‌شود. در این دوره نرم‌افزارهای مفیدی همچون آساتریدرآگاه، داینامیک تریدر و … آموزش داده خواهند شد. کندل ها، پیوت ها، شناسایی روند، حمایت‌ها و مقاومت‌های سهم،  کانالیزه کردن، الگوهای برگشتی، اندیکاتورها، واگرایی و… جزو سرفصل‌های اصلی کلاس آموزش تحلیل تکنیکال در اراک هستند. در دوره پیشرفته پرایس اکشن تخصصی، آشنایی با اجزای ایچی موکو و معرفی و استراتژی معاملاتی مبتنی بر آن بیان می شود. در حال حاضر شعبه اراک به عنوان فعال ترین مرکز آموزشی بورس آماده ارائه هر گونه خدمات به سرمایه گذاران محترم است.

 

ثبت نام در کلاس های آموزش بورس در اراک

برای ثبت نام در هر یک از کلاس ها کافیست فرم زیر را تکمیل و سپس منتظر تماس همکاران کارگزاری آگاه شعبه اراک باشید.

5 پاسخ به “آموزش بورس در اراک”

  1. سینا گفت:

    سلام من ۱۴ ساله هستم ایا میتوانم در بورس شرکت کنم.

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود.
      سپس بعد از آن باید برای احراز هویت آگاه و سجام به صورت حضوری توسط ولی فرزند با به همرا داشتن مدارک هویتی خود و فرزند و کد ۱۰ رقمی سجام و شماره حساب به نام فرزند و شماره شبا و شماره تلفن همراه جداگانه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نماید .
      افراد زیر ۱۸ سال که ولی، وصی، یا قیم ایشان متقاضی دریافت دسترسی معاملات آنلاین میباشد، میتوانند با امضای تعهدنامه( توسط ولی ، وصی یا قیم) به صورت حضوری در شعب آگاه, اقدام به دریافت این دسترسی نماید.
      این تعهد نامه حتما باید توسط ولی قانونی امضا گردد.

      ۰
  2. zand گفت:

    بسیار مفید و جامع

    ۱
  3. حسین محمدی گفت:

    قصد ورود به بورس رادارم

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: